teen yaşlı porn.com Etiketi

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
teen yaşlı porn.com teen_yasli_porn_com
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Siyah Şeffaf Çoraplı
Yaşıtım olan değer kadın ve kızları seksı kıyafetler içinde seyretmek gibi hobilerim var. ince güzel bir kadın görsem tahrik olurum.Evimde bir çok ço
1010
2008-08-20 02:40:29
Sex Hikayeler
Şişman Ve Yaşlı Hastasıyım
|slm arkadaşlar inanın bu bölümleri okudugum zaman kendimden geçiyorum yarragım pantolonuma sıgmaz oluyor ben 27 yaşında ama 22yaşını gösteren biriyim
1082
2008-08-20 02:40:26
Sex Hikayeler
AMCAMIN KIZI
MERHABA BEN BU HİKAYEMİ GAZİANTEPTEN YAZIYORUM NEYSE FAZLA DETAYA GİRMİYELİM BEN HEP HAYELİMDE AMCAMIN BÜYÜK KIZINI SİKMEK VARDI VE OLDUDA BİRGÜN ONLA
723
2008-08-20 02:40:26
Sex Hikayeler
Sonunda Emineyi Yedim - 2
Emineyle yaşadığımız sıradışı ilişkiden sonra daha 3 hafta dolmadan yine onu arzulamaya başlamıştım. Bir yandan korkuyor, diğer yandan onu delicesine
961
2008-08-20 02:40:29
Sex Hikayeler
DUL KOMŞUM OĞLU VE SONRA BEN
 Merhaba ben hakan 27 yaşında 1.80 boyunda 80 kg idare eden bir yakışıklılığa sahibim.Benim 2001 yılında yaşamaya başladığım ve hala yaşadığım il
1943
2008-08-20 02:40:31
Sex Hikayeler
JİGOLO
meraba adım sem yarı turk yarı da alman yani melezzim.hikayame ilk katılıyorum bu sırrı sizlerle paylaşıyorum iyi dinleyinki dışarıdan görün dügü
459
2008-08-20 02:40:31
Sex Hikayeler
NE YALIYODU AMA
|MUSTAFAAYLA BİZ 3 YILDIR ARKADAŞIZ İİ Bİ ÇOCUKTUR MALINI SAKINMAZ Bİ İNSAN ÇOK SEVDİĞİM ARKADAŞLARIMDANDIR Bİ GÜN AİLESİ EVDE 3 GÜN YOKMUŞ TATİLE GİT
710
2008-08-20 02:40:26
Sex Hikayeler
Ah Otobos Ah
Ah otobos ah Merhaba, ben 23 yasındayım universite ogrencisiyim. Ozellikle kalabalık saatlerde otobuslere binmeyi cok severim. Malum fordculuk yapmak
720
2008-08-20 02:40:32
Sex Hikayeler
Yilbasi Gecesi Ana Kiz
Yılbaşı Gecesi Ana Kız Evime tasinali henüz bir ay olmustu. Sicak bir pazar sabahiydi. Kahvaltimi balkonda denize karsi yapiyordum. Ekim günesi ilikl
1102
2008-08-20 02:40:33
Sex Hikayeler
Kocamı Koca Yarraklı Eniştemle Aldattım
Selam seks hikayeleri okurları, adım Nurten. 40 yaşında, 1.70 boyunda, 75 kg ölçülerinde, 3 çocuk annesi bir kadınım. 18 seneden beri evliyim. Kocam b
4413
2014-06-13 09:31:41
Sex Hikayeler
Beni Becerdi
O gün onula buluştuktan sonra onunla birlikte evine filim izlemeye gittik filim izlerken ellerini bacağımda gezdirmeye başladı önce tedirgin oldum amc
915
2008-08-20 02:40:26
Sex Hikayeler
Nefis Bir Tatildi
|NEFİS BİR TATİLDİ Selam ben Murat (ThickDick), başımdan geçen ilginç anıları sizinle paylaşmaya devam ediyorum. Bundan birkaç yaz önceydi sanıy
407
2008-08-20 02:40:26
Sex Hikayeler
kuzenimin kızını köyde siktim
slm ben kayseriden mehmet şimdi 18 yaşındayım ama olay gerçekleştiğinde 16 yaşındayıdım kuzenimin kızıda 12 yaşındaydı istanbulda oturuyorlardı bigün
8700
2010-07-27 03:52:29
Sex Hikayeler
Minibüs çok sıkışıktı
Selam ben ist dan sedat 175 boy sıyah sac esmer kendı tıpınde yakısıklı bırıyım bu olay tamamen gercektır o yuzden fazla süslü kelımeler kullanmadım ı
16093
2010-03-11 02:45:00
Sex Hikayeler
Güzel Ingilizceci
Meraba bn izmirliyim hemen hikayemi anlatıcam bn turizim işletmeciliği yapıyom plaj filan işte bir gün sezon bitmişti bn plaj da dolaşırken bir araba
467
2008-08-20 02:40:26
Sex Hikayeler
Yarak Özlemiş Yengem
Slm ben sedat izmirliyim 1 80 boyunda siyah gözlü sarı saçlı yakışıklı bir gencim yaşım 17 neyse hikayeme geçeyim yengemin adı esra 35 yaşında 75 kilo
5373
2008-08-20 02:40:24
Sex Hikayeler
Aslıyı Üniversitede
Ben 21 yaşında esmer üniversite öğrencisiyim. Size anlatacağım olay üniversitemde 2 ay önce geçti. Bizim sınıfta Aslı isminde sarışın pek güzel olmaya
0
2008-08-20 02:40:27
Sex Hikayeler
Nje Gundu Be
Mrb ben 16 yasında yakısklı bı gendım benım sewdıgım bı kız vardı aslında segı deılde anlayın artık.. bırgun okul cıkısı ben bunun yanına gıttım ve
527
2008-08-20 02:40:25
Sex Hikayeler
Halimenin Ayakları
Selamlar size güzel ayaklı halime ablamı nasıl siktiğimi anlatıcam umarım beğenirsiniz. Ben 28 halime ablam 44 yaşında. Bizim yan komşumuzdu aslında b
491
2008-08-20 02:40:28
Sex Hikayeler
3. Kol İçimde Patladı
3. Kol İçimde Patladı merhaba her insanın gizli bir dünyası vardır benimde herkesten sakladığım bir dünyamı sizlerle paylaşmak ve rahatlamak istiyo
897
2008-08-20 02:40:32
Sex Hikayeler
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri : Gurbetçi Hikayeleri : Sizlerden Gelenler :
Protected by Copyscape Online Plagiarism Checker

Sex Hikaye Sitemap 1 Sitemap 2
1 2 3 4 5 6 7 8

Yandex.Metrica

 
Seks Hikayeleri | Porno Video | Porn Video | Sex Hikaye